Na Zlatou neděli 22.12.2024 máme otevřeno od 9:00 hod do 11:00 hod.
Na Zlatou neděli 22.12.2024 máme otevřeno od 9:00 hod do 11:00 hod.
Kolo od nás je ZDARMA již kompletně seřízené a připravené k jízdě!
Více
10 % sleva při nákupu nad 30 000 Kč
5 % sleva při nákupu nad 15 000 Kč
Žádaný koncept geometrie horského kola s nízkým nástupem. Model Taura MZX představuje ideální spojení elektrokola určeného pro sportovní jízdu terénem s jednoduchostí nastupování a komfortem městského kola. Nový středový motor BAFANG M410 nabízí oproti své starší variantě možnost útlejší integrace do rámu, na kterou navazuje z jedné strany linie spodní rámové trubky s baterií a z druhé rozšířená sedlová trubka s kontinuálním napojením do prostoru motoru.
Na modelu je zvoleno kvalitní mechanické osazení pro doplnění celkového vjemu z jízdy. O převody se stará sada Shimano Alivio M3100 s 9 rychlostmi, dále bezproblémové hydraulické brzdy Shimano MT201 s příjemnou modulací brzdného výkonu a odpružená vidlice Suntour XCM s cestovním zdvihem 100 mm a možností uzamknutí pružení z řídítek. Univerzální pláště Kenda 27,5 x 2,1" pak pomohou svižné jízdě po zpevněných cestách a komfortu a jistotě v terénu.
Tabulka technických parametrů elektrokola:
Motor |
Středový BAFANG M410 250 W / max. 700 W
|
Baterie |
Li-ion Samsung 36 V – 20 Ah (720 Wh)
|
Dojezd |
Až 170 km (závisí na stupni asistence, terénu a váze jezdce, udáváme metrikou 4 Wh/km)
|
Ovládání |
LCD digitální panel (5 stupňů asistence + walk režim)
|
Ráfky |
27,5” dvoustěnné
|
Pláště | 27,5 x 2,1” Kenda |
Rám |
17” – slitina Alu 6061
|
Vidlice |
Odpružená, uzamykatelná – SR Suntour XCM, RLO
|
Přehazovačka |
Shimano Alivio M3100 – 9 rychlostí (11-34T), převodník 38T
|
Brzdy |
Kotoučové, hydraulické – Shimano MT201
|
Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články Samsung 36V / 720 Wh (20 Ah). Baterie je částečně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.
Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 170 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.
Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.
Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 5 hodin.
Elektromotor BAFANG Max Drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm.
Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Použitím středového elektromotoru u většiny našich e-biků jsme docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.
Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.
Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy. Jednoduché, pohodlné, bezpečné – co více si přát?