Více
7 % sleva při nákupu nad 30 000 Kč
5 % sleva při nákupu nad 15 000 Kč
Žádaný koncept geometrie horského kola s nízkým nástupem. Model Taura MZX představuje ideální spojení elektrokola určeného pro sportovní jízdu terénem s jednoduchostí nastupování a komfortem městského kola. Nový středový motor BAFANG M410 nabízí oproti své starší variantě možnost útlejší integrace do rámu, na kterou navazuje z jedné strany linie spodní rámové trubky s baterií a z druhé rozšířená sedlová trubka s kontinuálním napojením do prostoru motoru.
Na modelu je zvoleno kvalitní mechanické osazení pro doplnění celkového vjemu z jízdy. O převody se stará sada Shimano Alivio M3100 s 9 rychlostmi, dále bezproblémové hydraulické brzdy Shimano MT201 s příjemnou modulací brzdného výkonu a odpružená vidlice Suntour XCM s cestovním zdvihem 100 mm a možností uzamknutí pružení z řídítek. Univerzální pláště Kenda 27,5 x 2,1" pak pomohou svižné jízdě po zpevněných cestách a komfortu a jistotě v terénu.
Tabulka technických parametrů elektrokola:
Motor |
Středový BAFANG M410 250 W / max. 700 W
|
Baterie |
Li-ion Samsung 36 V – 20 Ah (720 Wh)
|
Dojezd |
Až 170 km (závisí na stupni asistence, terénu a váze jezdce, udáváme metrikou 4 Wh/km)
|
Ovládání |
LCD digitální panel (5 stupňů asistence + walk režim)
|
Ráfky |
27,5” dvoustěnné
|
Pláště | 27,5 x 2,1” Kenda |
Rám |
17” – slitina Alu 6061
|
Vidlice |
Odpružená, uzamykatelná – SR Suntour XCM, RLO
|
Přehazovačka |
Shimano Alivio M3100 – 9 rychlostí (11-34T), převodník 38T
|
Brzdy |
Kotoučové, hydraulické – Shimano MT201
|
Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články Samsung 36V / 720 Wh (20 Ah). Baterie je částečně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.
Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 170 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.
Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.
Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 5 hodin.
Středový motor BAFANG M410 je face-lift motoru M400. Parametrově má stejné hodnoty - 80 Nm točivého momentu a 250 W nominálního výkonu. Jeho váha se ale snížila na 3,3 kg.
Motor má nově stejné konektory jako model M500, což je skvělé z hlediska určité standardizace!