vel. M 167 - 178 cm
Více10 % sleva při nákupu nad 30 000 Kč
5 % sleva při nákupu nad 15 000 Kč
Alloy Frame / Virtual 4 link kinematic VLK
27.5" and 29" compatible / geo adj. / Boost 148x12mm
150mm travel / Bosch SmartSystem / Integr. removable Battery
1.5" Headtube
Central Kickstand Mount
Integr. Cable
Bosch PowerMore Ready
Front & Rear: 150mm
Marzocchi Z2 Air / eMTB+
Rail 3 / 3 modes / 15x110mm QR axle / tapered steerer
44mm offset / Reb. Adj. / Lockout / 150mm travel
X-Fusion NUDE Trunnion
SCOTT custom w. travel / geo adj.
3 modes: Lockout-Traction Control-Descend
Reb. Adj.
Travel 150-100-Lockout / 185x55mm
SCOTT TwinLoc 2 Technology
Suspension & Dropper Remote
3 modes
Bosch Performance CX
EU: 25kmh / INT: 20mph
PowerTube 625Wh
Bosch LED Remote & Intuvia 100
4A Charger
SRAM NX Eagle / 12 Speed
SRAM SX Eagle Single Click
FSA CK-320 / 165mm / 34T
SRAM Eagle 34T DM / Steel
SRAM SX Eagle
SRAM PG1210 / 11-50T
SRAM DB8 4 Piston Disc
SRAM Centerline CL Rotors 200mm F&R
Syncros Hixon 2.0 Rise / Alloy 6061D.B.
20mm rise / 8° / 760mm
Syncros Comfort lock-on grips
Syncros FL2.0 / 6061 Alloy
L-Shape Spacer & Top Cap / 31.8mm / 6° / 1 1/8"
Syncros Duncan Dropper Post 2.5
31.6mm / S size 100mm / M size 125mm / L size 150mm / XL size 170mm
Syncros Capilano
Acros / 1.5"
ZS56 OD62 / BlockLock / integr. Cable
Formula CL-811 / 15x110mm
Formula CL-148S / Boost 148x12mm
Stainless Black
Syncros MD30 / 32H / 30mm / Pin Joint
Tubeless ready
Maxxis Rekon / 29x2.6" / 60TPI Wire Bead
EXO
Dual
Maxxis Rekon / 29x2.6" / 60TPI Wire Bead
EXO
Dual
Bosch Light Cable pre-installed F&R
24.4
53.79
128kg
Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení\ a případné další zavazadlo
BOSCH PowerTube 625 (625 Wh / 16,7 Ah)
Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články BOSCH 36V / 625 Wh (16,7 Ah). Baterie je plně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.
Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 150 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.
Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo v rámu elektrokola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.
Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za cca 4 hodiny.
Pohonná jednotka Performance CX je měřítkem výkonu mezi pohony. S hmotností 2,9 kg a maximálním točivým momentem 85 Nm přináší navzdory mimořádně kompaktním rozměrům větší potěšení z jízdy na náročných jízdách. Motor elektrokola je kompaktní, lehký a extrémně výkonný a kombinuje vysoce kvalitní materiály, extrémně výkonný pohon a špičkové senzory.
Max. točivý moment
díky točivému momentu až 85 Nm poskytuje Performance Line CX silné zrychlení i přes svou kompaktní velikost.
Max. pohon
trvalá podpora jezdcům umožňuje dostatečný výkon, rychlé sprinty a velmi sportovní styl jízdy.
Pohonná jednotka
silná podpora až 25 km / h, a to i při prudkých horských jízdách.
Tělo a hardware motoru zůstaly téměř beze změny - 85Nm točivého momentu, intuitivní ovládání spolu s eMTB režimem a několika senzory pro co nejlepší dávkování výkonu. To všechno zůstalo! Velkou změnou je možnost budoucího přidání "ConnectModule", který nabídne nové funkce proti odcizení elektrokola. ConnectModule bude připevněn přímo v jednotce motoru, takže ho potenciální zloděj jen tak nevyndá. ConnectModule umí například spustit alarm, aby případného zloděje odradil, ale pokud ani to nepomůže, můžete přes aplikaci eBike Flow sledovat polohu vašeho kola.
ConnectModule není jediná změna. Kvůli novému ovladači a displeji bylo změněno vedení kabelů a konektory, takže vše je teď čistější a uhlazenější. Zároveň i software doznal několika změn - BOSCH prostě vstupuje do nové "smart" éry a myslí to vážně! Bohužel je tu jedna nevýhoda. Touto nevýhodou je absence zpětné kompatability. Stručně řečeno, díky všem těmto změnám nemůžete na motoru Performance CX 2020 používat novou baterii, nový ovladač ani nový displej...