29.3. - 1.4.2024 ZAVŘENO - Přejeme Vám veselé Velikonoce
Úplně nový odpružený rám dostal nejnovější technologie, na kterých v Ghostu dlouho pracovali a do svého celoodpruženého biku dostali úplně všechno. Zadní stavba má speciální geometrii, se kterou se při pružení osa zadního kola zvedá v pravém úhlu k terénu a práci tlumiče podporují nová ložiska ve všech pohyblivých částech rámu, která zajišťují stálé mazání styčných ploch. Samozřejmostí je centrální zamykání zadního tlumiče a přední vidlice z řídítek, takže stačí skočit do sedla a při výjezdu na rovném povrchu kolo okamžitě vystřelí vpřed bez ztrát energie v pružení. Zadní stavba umí pojmout pneumatiky s šíří až 2,35" a teleskopická sedlovka, kterou na kole najdete, je nejlepší ve své třídě - takto nízkou váhu u této hodnoty zdvihu nemá nikdo jiný. Držák zadní brzdy je spojený s rámem přes zadní pevnou osu, takže nepřenáší při brždění vibrace a ulehčuje zadní stavbě. Tady je karbon kam se podíváš - ráfky z uhlíkového kompozitu mají skvělý přenos síly a jistě vedou stopu. Dokonalé závodní ambice tohoto biku doplňují tradičně chytré detaily, které poznáte jen při jízdě a také po ní, když potřebujete něco opravit. V hlavové trubce je ukrytá praktická sada nářadí a v rámu jsou také servisní otvory pro praktický přístup k důležitým částem. Že jsou všechny bowdeny vedené vnitřkem rámu už dnes ani nemá cenu zmiňovat, tady je ale vedení přepracováno tak, aby lanka už nikdy na nerovnostech nemlátila o sebe a o rám.
Více
Ušetříte tak až 590 Kč za montáž a dodatečné seřízení
7 % sleva při nákupu nad 40 000 Kč
5 % sleva při nákupu nad 15 000 Kč
Plánovaný termín naskladnění je Únor 2023. Přijímáme objednávky.
Žhavá novinka od Ghostu, to je celoodpružený Lector, tohle je ale to nejnabitější osazení pro ty největší výzvy.
Úplně nový odpružený rám dostal nejnovější technologie, na kterých v Ghostu dlouho pracovali a do svého celoodpruženého biku dostali úplně všechno. Zadní stavba má speciální geometrii, se kterou se při pružení osa zadního kola zvedá v pravém úhlu k terénu a práci tlumiče podporují nová ložiska ve všech pohyblivých částech rámu, která zajišťují stálé mazání styčných ploch.
Samozřejmostí je zamykání tlumiče i vidlice jednou páčkou z řídítek, takže stačí skočit do sedla a při výjezdu na rovném povrchu kolo okamžitě vystřelí vpřed bez ztrát energie v pružení. Zadní stavba umí pojmout pneumatiky s šíří až 2,35" a teleskopická sedlovka, kterou na kole najdete, je nejlepší ve své třídě - takto nízkou váhu u této hodnoty zdvihu nemá nikdo jiný.
Držák zadní brzdy je spojený s rámem přes zadní pevnou osu, takže nepřenáší při brždění vibrace a ulehčuje zadní stavbě. Tady je karbon kam se podíváš - ráfky z uhlíkového kompozitu mají skvělý přenos síly a jistě vedou stopu. Dokonalé závodní ambice tohoto biku doplňují tradičně chytré detaily, které poznáte jen při jízdě a také po ní, když potřebujete něco opravit. V hlavové trubce je ukrytá praktická sada nářadí a v rámu jsou také servisní otvory pro praktický přístup k důležitým částem. Že jsou všechny bowdeny vedené vnitřkem rámu už dnes ani nemá cenu zmiňovat, tady je ale vedení přepracováno tak, aby lanka už nikdy na nerovnostech nemlátila o sebe a o rám.
Rychlé doručení
Osobní přístup
Široký výběr zboží
Nákup na splátky
Půjčovna elektrokol