Využijte TOTÁLNÍ VÝPRODEJ a pořiďte si nové elektrokolo
Pokud hledáte e-kolo pro sportovnější jízdu nebo výlet, jste na správné adrese. Krosové elektrokolo e-Cross low 7.8-S se středovým elektromotorem je totiž určené nejen pro výlety všeho druhu na silnicích a cyklostezkách, ale zvládne také sportovnější ježdění v lehkém terénu. Již se nemusíte bát kopcovitého profilu výletu, ani toho, že třeba nebudete stačit ostatním. Je čas vyrazit! E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku a nosiče. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat. Nebo se podívejte na model e-Savela 7.8-S, které je vybaveno blatníky a nosičem. Není nač čekat. E-bike Crussis e-Cross low 7.8-S se středovým elektromotorem je připraven pro váš parádní výlet. Šlápněte do pedálů! Pokud byste přesto zatoužili po modelu se silnější baterií, koukněte na e-kolo e-Cross low 7.8-M nebo elektrokolo s lepší doplňkovou výbavou (vidlice, přehazovačka, motor…), OLI-Cross low 8.8-S/M, e-Cross low 9.7-S/M, PAN-Cross low 9.8-M.
ŠÁTEK Kola-Luňák zdarma při nákupu nad 10 000 Kč
10 % sleva při nákupu nad 40 000 Kč
5 % sleva při nákupu nad 15 000 Kč
o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm. Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
LCD displej
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat. Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.
Vidlice
Elektrokolo je vybaveno odpruženou vidlicí s pružinovým tlumením SUNTOUR NEX HLO DS 700c se zdvihem 63 mm, která je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit předpětí pružiny (otočením kolečka po směru hodinových ručiček zvyšujete předpětí a otočením proti směru hodinových ručiček ho snižujete) a e-bike plně adaptovat vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.
Baterie
Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články Panasonic 36V / 630 Wh (17,5 Ah). Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 150 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.
Průměr kola: | 28" |
Velikost rámu: | 19" |
Pohlaví: | Dámské |
Barva: | bílá |
Modelový rok: | 2023 |
Baterie: | Panasonic 630 Wh (17,5 Ah) |
Typ motoru: | BAFANG M400 |
Dojezd: | základní (100-150 km) |
Nabíječka: | 2 a (součást výbavy) |
Nosnost: | 120 kg |
Náboje: | crussis disc, ložisko věneček, 32d |
Pedály: | wellgo, alu s odrazkou |
Pláště: | schwalbe energizer active plus 28 x 2,00 |
Počet převodů: | 1 x 9 |
Představec: | crussis al, 105mm, stavitelný |
Přehazovačka: | shimano alivio rd-m3100-sgs, nebo sram x5, 9 rychlostí |
Rám: | alu 6061- velikost rámu 19" |
Sedlo: | selle royal |
Sedlovka: | crussis se zámkem, 30,4 / 350 mm |
Sedlová objímka: | crussis s ru al, černá 34,9 |
Snímač šlapání: | torzní |
Vidlice: | suntour nex hlo ds 700c, zdvih 63 mm, uzamykatelná z vidlice, |
Gripy: | crussis, 100% silikon |
Hlavové složení: | semi 1 1/8 |
Ráfky: | crussis 28", dvoustěnné, vložkované, 19mm |
Řídící jednotka: | integrovaná v motoru |
Řetěz: | kmc x9 |
Řazení: | shimano alivio sl-m3100, nebo sram x5, 9 rychlostí |
Řídítka: | crussis al, 680 mm |
ovládání: | bafang lcd panel, 5 stupňů asistence, barevný displej |
Dojezd : | až 150 km |
USB port: | ano |
Asistent chůze: | ano |
kazeta / vícekolo: | shimano cs-hg200-9, nebo sram pg-920, 9 rychlostí |
převodník a kliky: | bafang, 44 zubů, 170 mm |
brzda přední: | shimano br-mt200, nebo sram level, hydraulická, rotor 180 mm |
brzda zadní: | shimano br-mt200, nebo sram level, hydraulická, rotor 160 mm |
Primární barva - elektrokolo: | bílá |
Sekundární barva - elektrokolo: | černá |
Barevnost: | bílá, černá |
Kategorie elektrokola: | krosová |
Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články Panasonic 36V / 630 Wh (17,5 Ah). Baterie je částečně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.
Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 150 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.
Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.
Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 9 hodin.
Elektromotor BAFANG Max Drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm.
Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Použitím středového elektromotoru u většiny našich e-biků jsme docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.
Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.
Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy. Jednoduché, pohodlné, bezpečné – co více si přát?