Využijte TOTÁLNÍ VÝPRODEJ a pořiďte si nové elektrokolo
Hledáte elektrokolo s opravdu nízkým nášlapem? Elektrokolo na cestu do práce, nebo na cesty městem? Chcete si zajet na nákup, na oběd, nebo na pěkný nenáročný výlet s kamarády? Pak je e-kolo Crussis e-City 2.8 pro vás jako dělané. Již žádné namáhavé nasedání na kolo! Bát se nemusíte ani deště. Součástí výbavy e-kola jsou totiž kromě předního a zadního osvětlení, stojánku a nosiče rovněž blatníky. Sečteno podtrženo, Crussis e-City 2.8 je elektrokolo pro použití v každodenním životě. Elektrokolo pro každého.
ŠÁTEK Kola-Luňák zdarma při nákupu nad 10 000 Kč
10 % sleva při nákupu nad 30 000 Kč
5 % sleva při nákupu nad 15 000 Kč
Baterie
Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh (13 Ah). Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 100 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence. Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 6,5 hodiny.
LED panel
Motorová asistence je ovládána prostřednictvím LED panelu umístěného na řídítkách vedle přední brzdové páky. Ten pomocí barevných diod zobrazuje informace o stavu baterie a nastavení asistence motoru. Jednoduché, pohodlné, bezpečné.
Doplňková výbava
Městská e-kola jsou vybavena předním a zadním blatníkem, takže vás nerozhází jarní deštík, ani letní bouřková průtrž mračen. Součástí e-biku je totiž kromě předního a zadního osvětlení rovněž zadní nosič, který je možné dovybavit brašnami nebo košíkem. S městským elektrokolem tak můžete vyrazit nejen do zaměstnání, ale také třeba na na krátký výlet. Cestování prostě nebylo nikdy jednodušší.
Rám s nízkým nástupem
Speciálně upravený hliníkový rám s opravdu nízko posazenou hlavní rámovou trubkou. Geometrie rámu vám zajistí opravdu pohodlnou jízdu. A navíc bezpečnou! Nasednutí a sesednutí z e-kola nikdy nebylo rychlejší. A to se hodí nejen při jízdě ve městě. Rám je vhodný pro muže i ženy, kterým může klasická geometrie elektrokola činit potíže třeba ze zdravotních důvodů. K dispozici je ve velikosti rámu 18“.
Průměr kola: | 26" |
Velikost rámu: | 18" |
Pohlaví: | Dámské |
Barva: | šedá |
Modelový rok: | 2023 |
Baterie: | 468 Wh |
Typ motoru: | Bafang zadní motor |
Dojezd: | základní (100-150 km) |
Nabíječka: | 2 a (součást výbavy) |
Nosnost: | 120 kg |
Náboj přední: | crussis disc, ložisko věneček, 36d |
Pedály: | wellgo, plast s odrazkou |
Pláště: | kenda 26x1,75 (559-47), černý |
Počet převodů: | 1 x 7 |
Představec: | crussis al, 90mm, stavitelný |
Přehazovačka: | shimano tourney rd-ty300, 7 rychlost |
Rám: | alu 6061- velikost rámu 18" |
Sedlovka: | crussis se zámkem, 31,6, 350 mm |
Sedlová objímka: | crussis s ru al, černá 31,8 mm |
Snímač šlapání: | otáčkový (magnetový) |
Vidlice: | sr-suntour cr85-v 26", no lock |
Řetěz: | kmc z7 |
Brzdy: | tektro v-brake |
Gripy: | crussis ergonomicky tvarované s objímkou |
Hlavové složení: | semi 1 1/8 |
Ráfky: | crussis 26", dvoustěnné, vložkované, 19 mm |
Řídící jednotka: | sínusová |
Řazení: | shimano tourney sl-tx50-7r, 7 rychlostí |
Řídítka: | crussis al 25,4 mm, šířka 620 mm |
Pro koho: | dámské |
ovládání: | crussis led panel, 5 stupňů asistence |
Dojezd : | až 100 km |
USB port: | ne |
Asistent chůze: | ano |
kazeta / vícekolo: | bafang 250w (max 500w), v zadním náboji |
převodník a kliky: | crussis 42 zubů, 170 mm |
Modely: | e-city |
Primární barva - elektrokolo: | tmavě šedá |
Sekundární barva - elektrokolo: | červená |
Barevnost: | tmavě šedá, červená |
Kategorie elektrokola: | městská |
doplňky: | blatníky, stojánek, nosič, přední světlo, zadní světlo |
Každou jízdu vám zpříjemní tichý motor Bafang Silent Plus, který jsme zapletli do středu zadního kola. Nominální výkon motoru je 250 W s maximálním točivým momentem až 45 Nm. Celý systém je vybavený takzvanou sinusovou technologií řízení, která se vyznačuje velmi tichým chodem a efektivnějším využitím energie. Díky ní má tak vaše elektrokolo vyšší dojezd na jedno nabití.