Kolo od nás je ZDARMA již kompletně seřízené a připravené k jízdě!
Více
10 % sleva při nákupu nad 30 000 Kč
5 % sleva při nákupu nad 15 000 Kč
eMERIX 29" X1-BF420 Alivio 1x9 disc
![]() |
Motor: BAFANG M420 (středový) |
![]() |
Baterie: GREENWAY 36V/ 17,5Ah / 630Wh |
![]() |
Max. rychlost: 25 km/h |
![]() |
Stupeň krytí:: IP54 |
![]() |
Hmotnost: 24 kg |
![]() |
Vstupní napětí: 36 V |
![]() |
Výkon: 250 W |
![]() |
Max.kroutící moment: 80 N.m |
![]() |
nT (RPM): 101 |
![]() |
Senzory: rychlostní senzor + integovaný torzní snímač |
![]() |
Typ osy: BFG (BaFanG) |
![]() |
Hmotnost motoru: 3,6 kg |
![]() |
Ostatní: možnost připojení E-brzdy + připojení osvětlení (6V/ 3W maximálně) |
![]() |
Certifikace: CE/EN 14766 / ROHS |
![]() |
Rám eMRX X1-BF420 29" ALU |
![]() |
Vidlice SUNTOUR X1 LO 29 taper 100mm |
![]() |
Brzdy SHIMANO M200 |
![]() |
Kotouče SMRT10 180mm (přední)/160mm (zadní) |
![]() |
Řazení SHIMANO SLM2010 9 speed |
![]() |
Kliky BAFANG 38z kryt 170mm |
![]() |
Přehazovačka SHIMANO ALIVIO RDM3100 |
![]() |
Přesmykač |
![]() |
Řetěz KMC e9-T, E-BIKE 136 čl. |
![]() |
Kazeta SHIMANO HG-201 9-kol. 11-36 |
![]() |
Řízení PROFIL 156 semiintegrované 55mm |
![]() |
Představec PROFIL RACE 31,8 |
![]() |
Vlaštovky PROFIL RACE 31,8 / 720mm |
![]() |
Gripy VELO 1133 |
![]() |
Obj.sedlovky MRX XC-68 35mm |
![]() |
Sedlovka PROFIL RACE 31,6 |
![]() |
Sedlo DDK D100 |
![]() |
Pedály FEIMIN FP-980 |
![]() |
Výplety PROFIL / PROFIL 29" disc |
![]() |
Pláště CST 29x2,60 JACK RABBIT drát |
Dodavatel si vyhrazuje právo na změnu specifikace. Veškeré obrázky jsou ilustrativní.
Rámy E-BIKE velikosti 16" jsou bez vzpěry (ploutve) u sedlové trubky. Rámy velikosti 18" a 20" mají vzpěru (ploutev) u sedlové trubky.
BAFANG MAX DRIVE M420
Středový elektromotor Bafang M400 - dříve též známý jako Max Drive - prošel důkladným přepracováním a v obchodech jej nyní najdete pod označením M420. Nabídne výkon 250 wattů, točivý moment 80 newtonmetrů. Tento typ motoru je vybaven torzním ( tlakovým ) snímačem, řídící jednotka vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Od předchůdce se liší osou s uchycením klik na tisícihran. Softwarově zůstává stejný. K motoru lze taktéž namontovat snímač řazení (Gear senzor).