Kolo od nás je ZDARMA již kompletně seřízené a připravené k jízdě!
Více
10 % sleva při nákupu nad 30 000 Kč
5 % sleva při nákupu nad 15 000 Kč
Extrémní dojezd - tyto dvě slova nejvíce vystihují elektrokolo Apache Hupahu MX1 400. Díky úspornému motoru Bafang M400 s točivým momentem 80 Nm a vysokokapacitní baterii 840 Wh můžete absolvovat dlouhé cyklovýlety bez strachu, že zůstanete stát v kopci s prázdnou baterií. Celý systém elektrokola pracuje na 48 V, čímž se zvyšuje efektivita využití baterie a nabízí až o ¼ vyšší dojezd než konvenční systémy s 36 V. Pokud se baterii rozhodnete nabíjet mimo kolo, není problém ji snadno vyjmout a přenést kamkoliv bude potřeba. O spolehlivé a plynulé řazení se zde stará čistá sada Shimano 1×9 rychlostí.
Elektrokola Apache osazujeme uzavřeným systémem Bafang - motor, baterie, displej, řídící jednotka, elektrické kabely a nabíječka od jedné firmy (podobně jako systém BOSCH). Kompletní systém Bafang je dlouhodobě testován a certifikován výrobcem jako funkční celek, který dohromady funguje mnohem lépe, stabilněji a s vyšším výkonem a dojezdem, než když je složen z komponentů od různých výrobců.
Značka pohonu | Bafang |
Typ pohonu | Bafang M400 |
Baterie | Bafang 840 Wh |
Displej | Bafang LCD C18 |
Umístění baterie | Integrace |
Umístění motoru | Středový |
RÁMOVÁ SADA | |
---|---|
Rám | 2023 Apache Hupahu Bafang |
Vidlice | RST Omega |
Zdvih vidlice | 100 mm |
Provedení vidlice | Pružina |
Tlumič | - |
Zdvih tlumiče | - |
Provedení tlumiče | - |
Velikost kol | 29 |
POHON | |
Počet převodů | 1x9 |
Řazení | Shimano Acera SL-M3000 |
Přehazovačka | Shimano Altus M2000 |
Pastorky | Shiimano CS-HG200 |
Kliky | Bafang 170mm |
KOMPONENTY | |
Řídítka | 31,8 x 720 mm |
Představec | 31,8 x 80mm |
Brzdy | Shimano MT201 |
Sedlo | Selle Royal Vivo Ergo |
Sedlovka | 27,2 x 500mm |
ZAPLETENÁ KOLA | |
Přední náboj | Joytech |
Zadní náboj | Joytech |
Ráfek | AL |
Pláště | WTB Ranger 29x2.4 |
OSTATNÍ | |
Nabíjecí adaptér | Bafang 3.0 A |
Použití tovární baterie Bafang přizpívá k vyšší efektivitě celého systému, než při použití baterií od jiných výrobců. Elektrokolo tak funguje spolehlivějí a disponuje vyšším výkonem a delším dojezdem. Součástí je také ochranný kryt, který brání mechanickému poškození baterie.
Novinkou a velkým benefitem baterií Bafang 840 Wh je použití 48 V architektury baterie. Oproti 36 V bateriím je hlavní výhodou větší zásoba energie při stejně velké kapacitě baterie. Na celý systém je také kladena menší proudová zátěž, díky čemuž dokáže motor využívat energii efektivněji a méně se zahřívá.
Podrobné informace k baterii:
Elektromotor BAFANG Max Drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm.
Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Použitím středového elektromotoru u většiny našich e-biků jsme docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.
Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.
Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy. Jednoduché, pohodlné, bezpečné – co více si přát?
Rychlé doručení
Osobní přístup
Široký výběr zboží
Nákup na splátky
Půjčovna elektrokol