Sleva 11 %
Tip
Akce
Doprava zdarma
500Wh
Bosch CX 4.gen
LAPIERRE Overvolt TR 500i 2019 vel. XL
LAPIERRE Overvolt TR 500i 2019 vel. XL
LAPIERRE Overvolt TR 500i 2019 vel. XL LAPIERRE Overvolt TR 500i 2019 vel. XL

LAPIERRE Overvolt TR 500i 2019 vel. XL

číslo produktu: 48151
LAPIERRE

105 990 Kč
ušetříte 12 000 Kč
93 990

včetně DPH

není skladem

icon
Získejte dárek v našem e-shopu

ŠÁTEK Kola-Luňák zdarma při nákupu nad 10 000 Kč

10 % sleva při nákupu nad 30 000 Kč

5 % sleva při nákupu nad 15 000 Kč

Sleva bude odečtena v košíku
icon
Nevíte, jakou velikost zvolit?

Přečtěte si náš článek

Jak vybrat elektrokoloicon
rám: OVERVOLT OST+ 120 mm YAMAHA SUPREME 5 ALLOY BOOST
pedály: FPD NW-91K
přední kolo / náboj: SHIMANO MT400 THRU AXLE
zadní kolo / náboj: SHIMANO MT400 THRU AXLE
pláště: MAXXIS REKON 60TPI EXO TLR 27.5x2.6
sedlo: LAPIERRE by VELO
řetěz: SRAM PC1110 POWERLOCK
vidlice: ROCKSHOX RECON RL 29'' 15x110 SOLO AIR 130 mm TRAVEL
brzdy: SHIMANO MT400, SHIMANO RT64 203 mm/180 mm CENTERLOCK
řazení: Sram NX 11s
kliky: LAPIERRE OVERVOLT ISIS 14T 165 mm
kazeta: SUNRACE MS8 11-46T
baterie: PowerPack 500 Wh
display: Purion
modelový rok: 2019
motor: Bosch Performance CX
Průměr kola: 27,5"
Velikost rámu: XL
Určení: Pánské
Barva: černá
Modelový rok: 2019
Baterie: 500 Wh
Umístění motoru: Bosch Perf CX 4. gen

Motor Bosch Performance Line CX 4. generace

Pohonná jednotka Performance CX je měřítkem výkonu mezi pohony. S hmotností 2,9 kg a maximálním točivým momentem 85 Nm přináší navzdory mimořádně kompaktním rozměrům větší potěšení z jízdy na náročných jízdách. Motor elektrokola je kompaktní, lehký a extrémně výkonný a kombinuje vysoce kvalitní materiály, extrémně výkonný pohon a špičkové senzory.

Max. točivý moment
díky točivému momentu až 85 Nm poskytuje Performance Line CX silné zrychlení i přes svou kompaktní velikost.

Max. pohon
trvalá podpora jezdcům umožňuje dostatečný výkon, rychlé sprinty a velmi sportovní styl jízdy.

Pohonná jednotka
silná podpora až 25 km / h, a to i při prudkých horských jízdách.

 

Tělo a hardware motoru zůstaly téměř beze změny - 85Nm točivého momentu, intuitivní ovládání spolu s eMTB režimem a několika senzory pro co nejlepší dávkování výkonu. To všechno zůstalo! Velkou změnou je možnost budoucího přidání "ConnectModule", který nabídne nové funkce proti odcizení elektrokolaConnectModule bude připevněn přímo v jednotce motoru, takže ho potenciální zloděj jen tak nevyndá. ConnectModule umí například spustit alarm, aby případného zloděje odradil, ale pokud ani to nepomůže, můžete přes aplikaci eBike Flow sledovat polohu vašeho kola.

 

 

  • Úroveň podpory: Turbo: 340 % eMTB **: 140–340 % Prohlídka: 140 % Eko: 60 %
  • Max. kroutící moment: 85 Nm
  • Maximální kadence s podporou pohonu: > 120 ot./min
  • Chování při startu: Velmi sportovní
  • Detekce řazení rychlostních stupňů: Ano (dynamické)
  • Hmotnost: cca. 2,9 kg

 

 

ConnectModule není jediná změna. Kvůli novému ovladači a displeji bylo změněno vedení kabelů a konektory, takže vše je teď čistější a uhlazenější. Zároveň i software doznal několika změn - BOSCH prostě vstupuje do nové "smart" éry a myslí to vážně! Bohužel je tu jedna nevýhoda. Touto nevýhodou je absence zpětné kompatability. Stručně řečeno, díky všem těmto změnám nemůžete na motoru Performance CX 2020 používat novou baterii, nový ovladač ani nový displej...

Alternativní produkty