Využijte TOTÁLNÍ VÝPRODEJ a pořiďte si nové elektrokolo
E-bike Crussis e-Guera 7.8-S jsme vyvinuli právě pro vás, pro vaše výlety přírodou, cestou necestou, po rovinách, přes kopce i na toulání po horách, po místech, kam jste se třeba se svým kolem ještě neodvážili. Tak co myslíte? Chcete vyrazit tam, kam se s normálním kolem nedostanete? Šlápněte do pedálů, elektrokolo Crussis e-Guera 7.8-S je připraveno vyrazit s vámi! Pokud byste přece jen zatoužili po modelu se silnější baterií, koukněte na e-kolo e-Guera 7.8-M/L nebo elektrokola s lepší doplňkovou výbavou (vidlice, přehazovačka, motor…), PAN-Guera 8.8, OLI Guera 8.8, e-Guera 9.8 nebo PAN-Guera 9.8.
ŠÁTEK Kola-Luňák zdarma při nákupu nad 10 000 Kč
10 % sleva při nákupu nad 40 000 Kč
5 % sleva při nákupu nad 15 000 Kč
o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm. Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat. Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.
Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články Panasonic 36V / 630 Wh (17,5 Ah). Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 150 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.
Elektrokolo je vybaveno odpruženou vidlicí s pružinovým tlumením SUNTOUR XCM HLO DS 27,5" se zdvihem 100 mm, která je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit předpětí pružiny (otočením kolečka po směru hodinových ručiček zvyšujete předpětí a otočením proti směru hodinových ručiček ho snižujete) a e-bike plně adaptovat vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.
Průměr kola: | 27,5" |
Velikost rámu: | 17" |
Pohlaví: | Dámské |
Barva: | růžová |
Modelový rok: | 2023 |
Baterie: | Panasonic 630 Wh (17,5 Ah) |
Typ motoru: | BAFANG M400 |
Dojezd: | základní (100-150 km) |
Nabíječka: | 2 a (součást výbavy) |
Nosnost: | 120 kg |
Náboje: | crussis disc, ložisko věneček, 32d |
Pedály: | wellgo, alu s odrazkou |
Pláště: | maxxis ardent 27,5 x 2,40 |
Počet převodů: | 1 x 9 |
Představec: | crussis al, 60 mm, pevný |
Přehazovačka: | shimano alivio rd-m3100-sgs, nebo sram x5, 9 rychlostí |
Rám: | alu 6061- velikost rámu 17" |
Sedlo: | selle royal |
Sedlovka: | crussis se zámkem, 30,4 / 350 mm |
Sedlová objímka: | crussis s ru al, černá 34,9 |
Snímač šlapání: | torzní |
Vidlice: | suntour xcm hlo ds 27,5", zdvih 100 mm, uzamykatelná z vidlice, |
Gripy: | crussis, 100% silikon |
Hlavové složení: | semi 1 1/8 |
Ráfky: | crussis 27,5", dvoustěnné, vložkované, 25mm |
Řídící jednotka: | integrovaná v motoru |
Řetěz: | kmc x9 |
Řazení: | shimano alivio sl-m3100, nebo sram x5, 9 rychlostí |
Řídítka: | crussis al, 700 mm |
ovládání: | bafang lcd panel, 5 stupňů asistence, barevný displej |
Dojezd : | až 150 km |
USB port: | ano |
Asistent chůze: | ano |
kazeta / vícekolo: | shimano cs-hg200-9, nebo sram pg-920, 9 rychlostí |
převodník a kliky: | bafang, 38 zubů, 170 mm |
brzda přední: | shimano br-mt200, nebo sram level, hydraulická, rotor 180 mm |
brzda zadní: | shimano br-mt200, nebo sram level, hydraulická, rotor 160 mm |
Modely: | e-guera |
Primární barva - elektrokolo: | růžová |
Sekundární barva - elektrokolo: | bílá |
Barevnost: | růžová, bílá |
Kategorie elektrokola: | horská |
Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články Panasonic 36V / 630 Wh (17,5 Ah). Baterie je částečně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.
Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 150 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.
Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.
Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 9 hodin.
Elektromotor BAFANG Max Drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm.
Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Použitím středového elektromotoru u většiny našich e-biků jsme docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.
Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.
Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy. Jednoduché, pohodlné, bezpečné – co více si přát?