Využijte TOTÁLNÍ VÝPRODEJ a pořiďte si nové elektrokolo
Hledáte parádní výbavou nabušený e-bike? Pak může být Crussis ONE-OLI Guera 8.8-M volbou pro vás. Vezměte ho na vaše výlety přírodou, cestou necestou, po rovinách, přes kopce i na toulání po horách, po místech, kam jste se třeba se svým kolem ještě neodvážili. Nesněte. Šlápněte do pedálů, elektrokolo Crussis ONE-OLI Guera 8.8-M se silnější baterií je připraveno vyrazit s vámi! Pokud byste přesto zatoužili po modelu s barevnějším designem, koukněte na e-kolo OLI Guera 8.8-S/M, nebo elektrokola s jiným motorem PAN-Guera 8.8, e-Guera 9.8 nebo PAN-Guera 9.8. s motorem PANASONIC GX Ultimate.
ŠÁTEK Kola-Luňák zdarma při nákupu nad 10 000 Kč
10 % sleva při nákupu nad 40 000 Kč
5 % sleva při nákupu nad 15 000 Kč
Průměr kola: | 27,5" |
Velikost rámu: | 17" |
Pohlaví: | Dámské |
Barva: | modrá |
Modelový rok: | 2023 |
Baterie: | Samsung 720 Wh (20 Ah) |
Typ motoru: | OLI SPORT |
Dojezd: | zvýšený (150-170 km) |
Hmotnost: | 8 kg |
Nabíječka: | 4 a (součást výbavy) |
Nosnost: | 120 kg |
Náboje: | crussis disc, ložisko věneček, 32d |
Pedály: | wellgo, alu s odrazkou |
Pláště: | maxxis ardent 27,5 x 2,40 |
Počet převodů: | 1 x 12 |
Představec: | crussis al, 60 mm, pevný |
Přehazovačka: | sram eagle sx 12s |
Rám: | alu 6061- velikost rámu 17" |
Sedlo: | selle royal |
Sedlovka: | crussis se zámkem, 30,4 / 350 mm |
Sedlová objímka: | crussis s ru al, černá 34,9 |
Snímač šlapání: | torzní |
Vidlice: | rockshox fs judy silver tk solo air 27,5", zdvih 100 mm, uzamykatelná z vidlice |
Řazení: | sram sx eagle |
Gripy: | crussis, 100% silikon |
Hlavové složení: | semi 1 1/8 |
Ráfky: | crussis 27,5", dvoustěnné, vložkované, 25mm |
Rok: | 2023 |
Řídící jednotka: | integrovaná v motoru |
Řetěz: | sram eagle sx 12s |
Řídítka: | crussis al, 700 mm |
Pro koho: | dámské |
Výkon motoru: | oli sport, 250w (max 700w), 83 nm |
ovládání: | oli lcd panel, barevný displej, cz menu |
Dojezd : | až 170 km |
USB port: | ne |
Asistent chůze: | ano |
kazeta / vícekolo: | sram cs-pg1210 eagle, 11-50z |
převodník a kliky: | sram x-sync 2 38z, crs isis 170 mm |
brzda přední: | shimano deore br-mt410, nebo sram level, hydraulická, rotor 180 mm |
brzda zadní: | shimano deore br-mt410, nebo sram level, hydraulická, rotor 160 mm |
Výrobce motoru: | bafang |
Kapacita baterie: | 720 wh (20 ah) |
Modely: | one-oli guera |
Primární barva - elektrokolo: | tmavě modrá |
Barevnost: | tmavě modrá |
Kategorie elektrokola: | horská |
Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články Samsung 36V / 720 Wh (20 Ah). Baterie je částečně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.
Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 170 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.
Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.
Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 5 hodin.
Elektromotor OLI SPORT, o nominálním výkonu 250W (max 700W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 83 Nm.
Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Použitím středového elektromotoru u většiny našich e-biků jsme docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.
Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy. Jednoduché, pohodlné, bezpečné – co více si přát?